سیستم آموزشی در کانادا چگونه است؟ چگونه ویزای تحصیلی کانادا بگیریم؟
نوشته شده توسط : Admin

افراد با استعداد از سراسر جهان به دلیل تنوع، سیستم آموزشی معتبر و مزایای زیاد تحصیل در کانادا به کانادا جذب می شوند.

با ارائه طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی در زمینه ها و رشته های مختلف ، کانادا از محبوب ترین مقاصد تحصیل در خارج از کشور است. بعلاوه ، تقریباً هر برنامه به زبان انگلیسی تدریس می شود، که انتخاب های متنوعی را برای بومی زبانان و فرصتی برای تمرین برای افراد غیر بومی که می خواهند مهارت های خود را کامل کنند، فراهم می کند.

سیستم آموزشی کانادا سه مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکترا را ارائه می دهد.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، شما می توانید تمام یا بخشی از تحصیلات خود را در کانادا به پایان برسانید. مانند سایر کشورها، هر دو دانشگاه دولتی و خصوصی وجود دارد.

شهریه دانشگاه های دولتی به طور متوسط ​​بین 7،500 تا 22،500 دلار کانادا در سال است، در حالی که شهریه برای دانشگاه های خصوصی بسیار بالاتر است. به استثنای موارد کمی، مدرک تحصیلی در کانادا در سطح بین المللی شناخته شده است.

 

اکثر قریب به اتفاق برنامه های تحصیل در کانادا به زبان انگلیسی تدریس می شوند. بنابراین، دانشجویان کشورهایی که انگلیسی زبان بومی نیستند، باید مهارت انگلیسی خود را از طریق تافل یا آیلتس ثابت کنند.

همانطور که گفته شد، تحصیل در خارج از کشور در کانادا نیز یک روش عالی برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی شما است. صحبت کردن با محلی ها را تمرین کنید تا ضمن اینکه دوستانی جدید و بین المللی نیز پیدا کنید، مهارت های خود را کامل کنید. بعلاوه، اگر بعد از تحصیل قصد اقامت کانادا را دارید، مسلماً تسلط به زبان انگلیسی یک الزام است.

 


بیشتر بدانیم : مهاجرت به کانادا از طریق کار چگونه است؟


 

 

ویزای دانشجویی

آیا برای تحصیل به کانادا نیاز به ویزا دارید؟ در مورد روند ویزای دانشجویی، و آنچه که برای ورود به کشور نیاز دارید، بسته به وضعیت شهروندی خود، بیشتر بدانید. همچنین شما باید مدارک خاصی را برای کنترل گذرنامه در فرودگاه به همراه داشته باشید.

اگر شما یک تبعه خارجی هستید، به این معنی که شما یک شهروند یا مقیم دائم کانادا نیستید، قبل از ورود رسمی به کانادا برای تحصیل مجوز تحصیل لازم است.

مجوزهای تحصیل به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا در موسسات یادگیری تعیین شده (DLI) تحصیل کنند. قبل از اقدام، اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک لازم را در اختیار دارید. به طور کلی، یک اجازه تحصیل برای کل دوره تحصیل شما معتبر خواهد بود، به علاوه 90 روز اضاف ، که به افراد اجازه می دهد یک تمدید مجوز را تنظیم کنند یا از کانادا خارج شوند.

سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور شما باید دارای به روزترین اطلاعات در مورد موارد مورد نیاز باشد. دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اید باید همچنین راهنمایی برای دانشجویان بین المللی باشد که سعی در گرفتن مجوز تحصیل دارند. تمام اسناد باید به زبان انگلیسی باشد. در غیر این صورت ، نیاز به ترجمه توسط مترجم معتبر دارند. از آنجا که زمان پردازش مورد انتظار برای یک اجازه تحصیل ممکن است بسته به کشور مبدأ شما متفاوت باشد ، توصیه می شود که از قبل برای یک مجوز تحصیل درخواست دهید. بنابراین ، هر کاری که می کنید ، آن را به لحظه آخر نگذارید!

تحصیل در کانادا

شهریه و بورس تحصیلی

هزینه های تحصیل در دوره های تحصیلی در کانادا ممکن است متفاوت باشد. از دانشجویان بین المللی و دانشجویان داخلی انتظار می رود شهریه در کانادا را پرداخت کنند. برای تأمین بقیه هزینه ها، فرصت های زیادی برای بورس تحصیلی در دسترس است.

 


بیشتر بخوانیم: 5 شهر از بهترین شهرهای کانادا


 

 

فرآیند برنامه

همه کشورها شرایط پذیرش خاصی را برای دانش آموزان برای به دست آوردن پذیرش در دانشگاه دارند. با توجه به تابعیت، در مورد مراحل پذیرش در برنامه های کانادا و مواردی که باید اعمال کنید بیشتر بدانید.

 

اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کشور کانادا

سیستم آموزشی کانادا افتخار می کند که در تحقیقات پیشرو در جهان است در حالی که همچنان در دسترس و متنوع است. در مقایسه با سایر سیستم های آموزش عالی، برنامه های مدرک کانادایی نیز انعطاف پذیر تر به نظر می رسند.

دانشجویان کانادایی بسته به رشته، کنترل بیشتری بر میزان کار و اینکه چه رشته هایی را می خوانند، دارند.

 

علاوه بر این، دانشجویان می توانند از بین بیش از 200 موسسه آموزش عالی که در آن دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا را دنبال می کنند، انتخاب کنند.

به طور متوسط​، مدرک لیسانس چهار سال طول می کشد، در حالی که دوره کارشناسی ارشد را می توان در یک تا دو سال به پایان رساند.

مدت زمانی که برای اتمام دوره دکترا لازم است بسیار متفاوت است، اما به طور متوسط ​​ممکن است از چهار تا شش سال طول بکشد. همچنین لازم به ذکر است که کلیه دانشجویان اعم از کانادایی و بین المللی مسئول پرداخت شهریه هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: